Want Agents

img

About Want Agents

It has never been so easy thanks to the power of the internet to find any product, test it and evaluate it then ask the product owner for a permission to market this product for a commission. This type of relationship between a merchant and an e-marketer is open and smooth as there are thousands of networks which work online to make everything clear and fast. However, Want Agents project is established with the experience of International Trade Line to provide more options and solutions.

This project found on the web https://www.wantagents.com gives a direct way to get the Power Of Attorney for any product in a specific country or market with the shortest and simplest procedures that save your time. For example, if you decided to be an agent for watches in Want Agents you just choose the type of the watch and continue steps required to sign up. Once this is done you are free to get started.

The website is running with many categories and sub-categories that are generated in multiple languages so they fit most markets in the world. Trade Line Group is working to add both Turkish and Chinese languages to the project.

Contact informaion

website: https://www.wantagents.com
Email : info@wantagents.com

موقع التوكيلات

نعم لقد صار من السهل على أى فرد أو شركة بفضل شبكة الإنترنت استخدام قوة الشبكة العنكبوتية للوصول إلى أى منتج يشاءون وتقييمه واختباره والتقدم إلى صاحب المنتج كذلك للحصول على حق تسويقه بنسبة مئوية من قيمة المنتج أو بالشكل الذى يرضى الطرفين، بل إن هناك آلاف من الشبكات التخصصية التى تعمل للربط بين أصحاب المنتجات والمسوقين لتجعل من هذه العملية أكثر سلاسة، إلا أن مشروع ونت إيجنتس التابع لتريد لاين جروب العالمية تعمق أكثر لحل هذه المشكلة بصورة أكثر جدية.

فالمشروع هنا والذى يعمل من خلال موقعه الإلكترونى على الإنترنت https://www.wantagents.com يمنحك أسلوباً مباشراً للحصول على توكيل أى منتج تشاء فى بلدك ويبسط كثيراً من الإجراءات المملة والطويلة المعتادة فى مثل هذه الأمور، فإذا أردت مثلا أن تكون وكيلاً لنوع معين من الساعات على الموقع فما عليك إلا اتباع الإرشادات والخطوات التى يقدمها لكى يتم ترتيب كافة الخطوات التنفيذية لجعل هذا الأمر واقعاً.

وبوجود أكثر من لغة فى هذا المشروع مع العديد من التصنيفات الرئيسية والفرعية للمنتجات ومع انتشار هذه المنتجات فى أسواق العديد من دول العالم، تقوم تريد لاين جروب كذلك بإدخال اللغتين التركية والصينية نظرا لتنوع وقوة المنتجات القائمة فى هذين السوقين الحيويين، كما يبرز الموقع القدرة على البحث السريع لهؤلاء الذين يسعون للظفر بالمنتجات ذات الإقبال الأعلى والتى تم فتح سوق لها بالفعل.