Need2Marry

img

About Need2Marry

The Need2Marry project is established to facilitate making e-conferences for dating only for the purpose of marriage according to the Laws of Islam. Making a platform that does this role prefectly with a firm system to moderate everything published is considered a huge challenge. However, International Trade Line took a step forward to make an example for everyone on how dating should be done on a sound Islamic manner.

Being active on the internet as https://www.need2marry.com this project aims to generate traffic on the basis of people searching for wives or husbands then turning these visits to memberships either active or inactive so they can be categorized to be relatively acceptable for each other. The final active memberships are organized into e-conferences for dating according to Islamic law.

It wasn't a secret that people all over the Islamic world are searching heavily for this type of websites but unfortunately, many of these websites started acting in irresponsible manner with no or little rules. The real desire within people to have an alternative platform which really runs strictly according to Islamic law has been our motive to start Need2Marry.

Contact informaion

website: https://www.need2marry.com/
Email : info@www.need2marry.com

مشروع أريد الزواج

الهدف من مشروع "أريد الزواج" هو عقد مؤتمرات للتعارف بين الزوجين وتيسير امور الزواج تحت الشريعة الاسلامية، وذلك لأن توفير منصة تؤدى هذا الغرض تحت ظل الشريعة وبنظام واضح وصارم يحتاج إلى مراقبة ونشاط كبير فى الإشراف على كل المواد التى ينشرها مستخدمو المشروع، ولأن تريد لاين جروب لن تألو جهداً فى وضع أسس هذا النظام وبذل النشاط المطلوب للمتابعة فإنها قد أطلقت هذا المشروع ليكون نموذجاً لما ينبغى أن تكون عليه مواقع التعارف للزواج على شبكة الإنترنت دون إفراط أو تفريط.

يعمل المشروع من خلال الموقع الإلكترونى https://www.need2marry.com على جذب العديد من الزيارات المستهدفة للباحثين عن زوج أو زوجة ثم وضع هذه الزيارات فى إطار العضويات التى تنظمها إدارة المشروع بين المفعلة والغير مفعلة، وبعد ذلك يأتى تصنيف العضويات لتحقيق أكبر قدر من التناسب بينها وأخيراً يتم إدخال العضويات المفعلة فى المؤتمرات النهائية التى تتم إلكترونيا للتعارف بين الأعضاء وكل ذلك فى إطار حدود الشريعة الإسلامية السمحة.

ولم يكن خافيا على تريد لاين جروب عند إطلاقها للمشروع أن تستشعر كيف أن الجمهور بكل بقاع العالم يقبل على هذا النوع من المواقع بشغف لأن هناك الكثير منها وللأسف قد انجرفت إلى تيارات غير مسئولة ولم تضع إطار محدد وقواعد تحكمها مما أدى إلى نفور المستخدمين منها ورغبتهم الصادقة فى وجود منصة تعارف جدية يصلون معها إلى حلم العمر وشريك الحياة الذى يكون عوناً لهم فيما تبقى لهم من أيام حياتهم فتكون سعادة أبدية، وهذا هو الدور الذى يقوم به مشروع أريد الزواج.